onsdag, januari 20, 2010

Nya tag

Fick idag en del intressanta resultat, vilket innebär att jag behöver ändra mitt födointag lite gran till. Har inte fått all info i till mig än men jag får mer information till helgen. Är orolig/ledsen/fundersam osv. över att "börja om" för att få bukt med bland annat min PMS och extrema menssmärtor. Är också lite ledsen/arg på mig själv att det verkar som att jag har ätit för lite protein mot vad jag behöver - så mer protein, mindre kolhydrater.

Ska även få köpa) en del "tig" som ska hjälpa mig, vitaminer, mineraler, osv. som ska hjälpa till för att få allt i ordning. O förhoppningviss ska jag också bli lite piggare.

Samtidigt som jag blir lite "bekymrad" så vet jag att det här är rätt och att jag klara av att ändra/rätta till det som inte står rätt till med mitt intag men samtidigt är jag lite skrämd. Har man gett upp/tagit bort vissa saker så vill man inte bli av med mer.

Men samtidigt så är jag en "tuff brud i lyxförpackning" (citat från mig själv 5 år) som har skin på näsan och ett "jävla anamma" så det här fixar jag.

Vill också tilläga att jag är evigt tacksam för att två underbara (och lite knasiga) systrar C & C finns på denna jord! (Föresten är hela familjen väldigt trevliga.)

Inga kommentarer: