onsdag, november 17, 2010

Äntligen eller?!

Det var länge sedan jag blev så glad när jag kom hem och skulle öppna min port! Vi har haft problem med att vi inte kan öppna den utan en liten bricka eller gå ner själva. Men nu äntligen fungerar det om jag ringer till den och sedan väntar 5 sec så öppnas den!

Och varför skriver jag då om det här?!
Jo för att jag har funderat ett antal gånger på att beställa mat från Årstiderna eller EcoLådan. Alltså få mat hemskickat till mig istället för att bära hem den själv. Men en förutsättning för detta är ju att dom kommer in i porten (matvarorna ställer dom sedan vid min ytterdör).

I helgen var ju "Allt för hälsan"-mässan och där så konstaterade jag/vi att enbart EcoLådan är ett alternativ då Årstiderna enbart leverar i mitt område på fredag (och jag är nästan aldrig hemma på fredagar) EcoLådan där emot leverar på onsdagar.

Så in på EcoLådan.se för att beställa! Men vad händer då - jo tekniskt fel! Tydligen skulle dom återkomma till mig via e-mail.

Det kanske inte är meningen att jag ska få hem mat direkt till dörren?!

Inga kommentarer: