tisdag, mars 09, 2010

Oj oj oj vad mitt kök kommer bli teknisk snart...

har suttit och fönstershoppat lite på nätet ikväll inför lite inköp under våren.
Har sagt ett tag att jag önskar mig pengar i 25:års present så jag kan köpa mig en bra ny hushållsasissent. Den jag har nu har jag ärvt från min mammas farmor (om jag min rätt) och börjar bli lite sliten med all sin rätt. Även min kaffebryggare och stavmixer har börjat gå lite väl mycket sönder/inte fungera optimalt Även elvispen har börjat låta VÄLDIGT högt...

Men snart ska köket uppdateras lite :

Denna ska nog klara av mycket hos mig =)


Oj oj oj blir bara glad av att titta på bilden

Kaffe någon? Man kan ställa in en massa bra saker och den stänger av sig efter 2 timmar om man skulle råka glömma...

På denna lilla raring kan man ställa in hur varmt man vill ha vattnet!


En väldigt intressant ångkokare - kanske får vänta lite med den lite...

Hmm undrar vart vi ska få plats med alla maskiner... Undrar vad L kommer säga...

Inga kommentarer: