fredag, februari 05, 2010

Detox dag 4

Jo tack det har gått fint. Törsten kvarstår men frossan och huvudvärken uteblev. Det var skönt.
Dagens veganska detox måltid var rotfrukter i ugnen med klassikerna tomat-bön-lök sallad.

I morgon blir det svårare att sköta denna detox för då ska jag vara på resande fot. Måste planera detta lite. I morgon när jag vaknar och innan vi åker mot norge ska jag ta första mighty green-drinken. Några timmar senare ska jag ta reningsdrinken. Sen måste jag ha en vegansk lunch med mig att äta under resan, den tar ju trots allt tio timmar. Vidare behöver jag även 1 liter Pau D'arco-te med mig. Framme i Norge, medans jag städar ut min lägenhet och Innan jag går och lägger mig, måste jag dricka ännu en mighty green-drink och sen en reningsdrink. Jag borde även äta någon typ av kvällsmat. Nästa morgon måste jag ha en vegansk frukost att inta och sen måste jag även få i mig en mighty green-drink och senare även en reningsdrink och en lunch...så totalt måste jag ha med mig:
- Två mighty green
- Fyra reningsdrinkar
- Två luncher
- En middag
- En frukost
Och alla måltider ska vara veganska. Får nog gå upp kl 5 i morgon...om 5 h alltså. Avgång kl 6!

Inga kommentarer: